ini aku

indahnya iman jika disertai keimanannya.....indahnya hati jika disertai keikhlasannya...indahnya rupa jika disertai wuduknya... indahnya jiwa jika disertai kesuciannya...indahnya agama jika adanya kesemuanya di atas....

klik-klik

my visitors

Free counters!

Followers

Wednesday, July 7, 2010

dia hanya untuk ku...

saat dia kesunyian aku datang menjadi penemannya....

saat dia mengalamai kerumitan aku akan datang untuk meleraikannya.....

saat itu terasa begitu indah bila aku dapat membahagiakannya....

saat itu aku rasakan....aku mahu terus saat itu terhenti dan biarkan dia bahagia terus denganku....




tetapi......






saat itu berlalui begitu pantas...sehinggakan aku tidak terkejar dengan kelajuannya.....

dia..sangat bermakna buat ku....

dia...sangat cantik dimata ku....

dia...sangat baik untuk ku....





dia...jua lah teman aku di saat aku kesunyian dan kesusahan.....

antara aku dan dia hanya kami yang merasakannya.....





kadangkala...hati ini nakal jua....cemburu itu tetap datang juga.....eh....kenapa ya??

adakah itu tandanya sayang?? cinta?? kasih?? atau cemburu buta??





kadangkala....terasa takut juga..kerana jauh dan luasnya muka bumi ciptaan NYA ini kita

tidak dapat melangkauinya....






tidak mengapalah....jika dia dapat rasakan apa yang aku rasakan ini....

tapi pasatinya dia tetap merasakannya....





dia...amat aku sayangi.....

dia juga yang berjaya membuatkan aku sentiasa bahagia bersamanya.....

dia hanya untukku...mungkin kah??

aku harap dia akan jadi milik ku.....







masa yang ku tunggu terasa lambat berlalu.....sedang kan sebenarnya masa itu pantas...........

biasalah...jika sudah bermain dengan jiwa....semuanya akan terasa perlahan.... :)

tengah hangat lah katakan....:)


No comments:

Post a Comment