ini aku

indahnya iman jika disertai keimanannya.....indahnya hati jika disertai keikhlasannya...indahnya rupa jika disertai wuduknya... indahnya jiwa jika disertai kesuciannya...indahnya agama jika adanya kesemuanya di atas....

klik-klik

my visitors

Free counters!

Followers

Wednesday, March 30, 2011

selamat hari lahir untuk diri ku..


Assalamualaikum dan salam satu malaysia


sekejap lagi masuk lah tanggal 31 march 2011 maka masuk lah aku ke dalam arena umur baru iaitu 2.tahun...mungkin sudah making meningkat usia aku dan aku kena perbaiki cara aku dan sikap aku yang selama ini mungkin kurang ada yang kurang senang.... :) mana yang baik itu tentu datangNYA dari yang ESA...dan mana yang buruk itu tentunya datang dari diri ini... :)
di harap rakan-rakan semua senang dengan diri aku ni...jika ada yang kurang senang dengan sikap aku...tegur lah...tidak akan menjadi kesalahan malah aku akan hormati jangan risau...sama-sama kita menuju ke kjalan yang diredaai oleh NYA ya amin... :)

dan aku harap apa yang aku cita-citakan akan tercapai dan dipermudahkan sejala urusan aku di muka bumi NYA ini..amin :)

dari aku naem shimano (")/'






3 comments:

  1. Happy Bufday cekeding :)
    jangan bagi kek kat saya okeh .
    hehehehe .
    semoga panjang umor . murah rezeki . murah rezeki anak2 . wahahaha ..twit~!

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir cekeding :)
    hehehehe .
    kenape tak sebut umur tu betul2 ? wahahaha..alahai..dah tua yerk!! ;D
    semoga pnjg umur dan rezeki tu bertambah2..insya allah ... :)
    semoga rezeki anak2 tu bertambah . wahahaha .twit~!! :)

    ReplyDelete
  3. hehehe..terima kasih ye...
    alah aje je nk rahsia2...hehehe :)
    by de way thanks ya :)

    ReplyDelete

Amazon MP3 Clips