ini aku

indahnya iman jika disertai keimanannya.....indahnya hati jika disertai keikhlasannya...indahnya rupa jika disertai wuduknya... indahnya jiwa jika disertai kesuciannya...indahnya agama jika adanya kesemuanya di atas....

klik-klik

my visitors

Free counters!

Followers

Monday, November 16, 2009

PERANCANGAN MASE DEPAN...

kadang2 aku terpikir...ble lah aku ni nk kawin......??
huhuhuhuhuhu...
tp pas asyik kiciwa je nih....ase malas lak nk cari calon....

wanita mne la gaknye yang boleh tawan ati aku ni kn??
ati mcm batu...kahkahkah....
sesape pon xbleh tahan.... :p

idup pon susah...mati?? lom ajal lagi....huhuhu
tp lagi bgus berkawan je...kn2???
ati pon sinang....xde sikit2.... hapyy jew idup ini....kuikuikuikui

tp kn...pade pndapat aku lew...
nk cari yang btol2 kawan nih.....
1 dalam seribu...lom tntu dpt...
tol x??

klu aku punye stail senang jew...
ini mcm..
bende baik di balas baik...bnde jahat..berserah biar hanya yg ese yang tntukn...
ha...oorraiit x??
klu x...tolong tgur ye??

biar same2 berlajar ilmu idup ni...ye x??=)

No comments:

Post a Comment